BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 22, 2009

Classmates

Ang samuyang section ay pano kang mga mauurag asin "maboboot" na tao..hahaha
Pero dawa arog sinda ka iyan ayos lang.. Enjoy ang highschool life dahil sainda..
May itatao akong discription ninda kada saro... Sana mayo man maanggot..hahaha
Sasaro-saroun ko sinda.. alphabetically.. puon sa boys....hahaha

Rimar AriƱabo
-Saro siya sa pinaka barkada ko.. Medyo pilyo yan... Madalas pati kaming magkaigwa ning iwal ta sa kapasawayan ka iyan... Pero madali man lang.. kaya in general magayon siyang barkada..
Jeric Basallote
-Iniyong taong iniyo magayonun maging barkada talga... Enjoyun ining kaibanan.. Lalo na sa kalokohan...hahahaha.. kung siya ang magjoke inda ko lang kung dai ka magngirit..hahahaha.. Saro lang ang masasabi ko saiya, Mayo akong masabi!..hahaha
Christian Capistrano
-Saro man yan sa mga kakawat ko.. lalo na sa DOTA...haha... Tibayun yan... Siya kaya ang nagtukdo sakong magDOTA.. Enjoy yan kakawat, dawa nakakapikon kung minsan...
Benigno Esguerra III
-Pangaran palang, gwapo na..hahaha.. pero sa personal gwapo talaga yan.. Matalino pati yan... Lalo sa Math.. Tapos responsable.. May paninindigan.. medyo masungit lang.. Pero ayos siyang maging barkada..
Jay-ar Fernandez
-Saro siya sa mga "all around" sa room mi... Halos matibay siya sa gabos... Sa Math, Science, name it, sigurado may ibubuga yan... Maboot pati yan, responsable pa... kaya ngani kabali siya sa honors mi...hahaha.. In general, IDOL siya...hahaha
Bernard John Hermida
-Ini man, matibay siya sa kadakul na bagay, maugmahon man pati siya. Dawa tigpaparatripan mi yan ayos lang saiya..hahaha. Bihira lang ang taong arug sa iya....
Paul John Legaspi
-Ini man taong iniyo, medyo tahimik man yan.. Pambato mi pati yan sa mga contest. sa iba-ibang contest. dakol pati yang taga hanga..hahahaha..
John Micheal Mariquit
-
Ini ang sarong taong maaapod na "_______" aram ko kayang pag inapod ko siyang arug ka iyan, maaanggot to.. Medyo may pagka "weird" lang ang ugali niya.. Pero ayos man yan maging barkada.
Meyer Marquez
-Saro man siya sa mga matitibay samo sa Math..hahahaha.. Sige pati yan tukdo sa mga classmates ming dai masyadong naintindihan ang lesson.. Matibay man palan yan sa PHYSICS..hahaha.. Medyo masakit kaya ang physics. Lalo na ang magtuom mga formula...hahaha
Rene Irvin Pasiona
-Saro siya sa mga responsableng estudyante samo.. Medyo makaraw yan..hahahaha.. Lalo na kung may baraylehan....hahaha... Maboot pati yan..
Marlon Patoc
-
Ini ang pinaka matangkad samo..hahaha.. inda ko man kung ano ang paparakakan niya kung tano siya arug kato kalangkaw...hahaha
Jeric Perez
-
Saro man siya sa mga barkada ko... Sabay pait ang bday ming duwa.. astigun ano???hahaha.. Makaraw man pati siya..
Jan Marvin Rosales
-
Ini man taong iniyo, tahimik man daa..hahaha.. pero saru na manyan samo.. maloko naman yan...
Jose Charles San Agustin
-Ako na niyo..hahaha Mayo man akong masabi..hahaha...

3 comments:

0'27 said...

hai charles...ngunyan q lang naaraman na grabe ka mka emote!!!daog mo pa si...._ _ _ _ _ _...totoo man daw yan cnasbi mo?hehe joke man lang

chesa mae said...

oie..very nice description.hha..i like it.

marvin said...

hoy!diana ni..mau lang..

cguraduhon mong magayon nag description mo samo!!!hahaha..


:))